sofia och izza kväll

nu har jag och sofia vart ute och gjort en massa olika saker ;) , haha vi har spelat in typ 10000 olika klipp , haha vi typ körde idol , men jag lägger bara ut 2 senare .. dom är mellan 4-15 min hehe .. men jag har klippt några som dom är typ bara nån min eller sekund :) , sen har vi tagit bilder.. Vi satt i ett trapphus , hahah och vi typ och sjunger "naken i min säng" och så kommer det nån vi får panik hahah och först får jag nån cp min sen efter typ 2 sekunder springer vi i väg och sen när vi kommer ut så ramlar jag hahahha ! foton och videon kommer i ett annat inlägg :) senare :)
Postat av: Beatrice Jakobsson (foto)

sv: jo :D

tack!

2011-01-09 @ 11:28:12
URL: http://beattriicee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0