förlåt blogg läsare :(

okej nu har jag verkligen inte bloggat , men det är skola så det blir så mycket då :( , men lovar ska försöka bättra mig :) , men det är inte så lätt hehe.. men  i alla fall idag så ska jag och Sofia(bästavän) upp på lugnet , och lugnet är en stor sporthall med en massa olika saker , och det är SM fotboll tror jag , vette fan , men ja vi ska dit och kolla , och såklart tar jag med mig kameran och tar kort och lägger upp på bloggen! :) , och vet inte tror vi ska dra dit runt 1-2 och sen vet jag inte när vi är klara :) , blir kanske ikväll tror jag har ingen aning ;) , men nu så ska jag äta lite och göra mig i ordning , skriver nog innan jag dra om jag hinner/orkar :)

Postat av: Fotograf Emma Olofsson

Hej!

Nu är jag tillbaka här på bloggen.

Hoppas allt är bra!:)

Trevlig helg!:)

Kram

2011-01-22 @ 21:26:21
URL: http://fotonavemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0