aggressiv och bet av näsan

vakna för ett tag sen , sitter och kollar på hockey  det är Mora mot Växjö och Mora leder men 2-1 ! men jag såg matchen igår eller jag såg på slutet och det var Mora som vann ! :) , haha jag kolla på på Aftonbaldet och jag såg en sjukt söt sköldpadda , som typ hade blivit på körd eller nåt vet inte , och sen hade den inga bakben så den har liksom hjul som bakben , så sjukt söt !! själv har jag också en sköldpadda , men den har ingen näsa haha , vi hade 2 förut , men den andra va så aggressiv så den bet av hans näsa så nu har han ingen haha , och efter nån vecka dog den andra :( !  jag ska visa er sköldpaddan i ett annat inlägg och ni måste verkligen erkänna att den är sjukt gullig !

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0