fått mina saker från Thailand

nu har jag fått mina saker av mormor , från Thiland , jag tar kort sen och lägger ut sen men jag kan säga vad jag fick :)
-Blå adidas väska
-louis vuitton plånbok
-Björn Borg trosor med nån tiger bak på röven
-smink väska
-nå två saker som kramar varandra
-sen en EdHardy tröja :)
och imon tror jag det va då ska jag få mitt löshår och det är ÄKTA !! :)
hahah ja det fick jag kommer inte ihåg om jag fick mer hehe
men nu så ska jag göra något annat orkar inte blogga hehe.. ska läsa lite andra bloggar tror jag , älskar att läsa bloggar :p
Postat av: Sara - Only me

sv mysigt :d va gör ni då? <3

2011-01-04 @ 21:54:51
URL: http://ssasas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0